ارتباط با مشتریان خدمات قبل و بعد از فروش به مشتریان

مرکز تماس با مشتریان

مرکز ورودی اطلاعات از سامانه های مختلف مانند تلفن ، پست الکترونیکی و حضوری..

بیشتر بدانید

مرکز خدمات

ارائه سرویس های خدماتی به مشتریان سازمان و شرکت.

بیشتر بدانید

روابط عمومی

ارتباط با مشتریان برای دریافت اطلاعات ، انتقادات و شکایت ها در سازمان.

بیشتر بدانید

نظر سنجی

نظر سنجی مشتریانی که از محصولات و خدمات شرکت استفاده نموده اند.

بیشتر بدانید

مرکز ارتباط با مشتریان

در دنیای امروزی مشتریان به طرق مختلف با سازمان ها یا شرکت ها تماس می گیرند برخی به صورت حضوری ، با استفاده از تلفن و تلفن همراه ، پست الکترونیکی ، شبکه های اجتماعی تماس های خود را به وجود می آورند.

به همین دلیل می بایست پایگاه داده ای وجود داشته تا بتوان اطلاعات را در آن ثبت ، بازیابی و پردازش نمود، امروزه نرم افزارها و ابزارهای مختلفی وجود دارند که می توانند که این عملیات ها را صورت دهند ولی کمتر نرم افزار وجود دارد که بتواند اطلاعات را به صورت یکپارچه پردازش نماید.

گاهی مشتری میخواهد اطلاعاتی از محصول ما داشته باشد ، در زمان دیگر نیاز به اطلاعات برای خرید و در خواست خرید نماید ، بعد از آن نیاز به نصب و آموزش محصول خریداری شده دارد و بعد از آن می خواهد پتیبانی از محصول خود داشته باشد بعد از هر تماس وقتی این اطمینان در مشتری ایجاد می شود که فراموش نشده می توان به مشتری وفادار تبدیل شود و مشتریان دیگر را نیز به شرکت یا سازمان دعوت نماید.

نرم افزار امگا می تواند بهترین ابزار برای ثبت ، بازیابی و پردازش داده ها در شبکه نمایندگی سازمان ها و شرکت ها باشد که می تواند اطلاعات مختلف سازمان را جمع آوری نموده و با پردازش خود راه کارهای صحیح و واقعی را در اختیار مدیران قرار دهد.

مرکز خدمات

بعد از معرفی محصول به مشتریان و خرید محصول برخی از مشتریان نیاز به آموزش و نصب و راه اندازی محصول خود دارند .

در این بین می بایست کنترل های فراوانی برای یک محصول انجام شود ابتدا که محصول خریداری شده خود شرکت است ، آیا چندین بار نصب نشده است ، آیا آموزش های لازم را دیده است آیا از تمامی مراحل خرید ، حمل ، نصب و ... راضی می باشد.

با استفاده از نرم افزار امگا شما می توانید تمامی مراحل سرویس خدمات را کنترل نموده و سرویس های لازم را به مشتریان ارائه نمایید

روابط عمومی

در برخی از موارد مشتریان شرکت نیاز به ارتباط با شرکت دارند ، برای مثال می خواهند اطلاعات کاملی از محصول خریداری شده دریافت نمایند ،برخی مواقع از نصب و تعمیر یا رفتار پرسنل یا نمایندگان شرکت رضایت نداشتند یا با محصول دچار مشکل شده اند.

اطلاعات مشتریان و محصولات می بایست در جایی ذخیره شده و به مسایل مشتری سریعا رسیدگی گردد ، همچنین باید بر اساس نوع درخواست های مشتریان و محصولات گزارشات خاص گرفت و اشکالات سازمان را با استفاده از این اطلاعات رفع کرد.

با استفاده از نرم افزار امگا می توانید اطلاعات مشتریان و محصول را ذخیره نمود و با استناد به آنها گزارشات مختلف مدیریتی گرفت و اصلاحات لازم را در سازمان انجام دارد.

نظر سنجی

یکی از مهمترین آیتمی که می توان با آن شاخص های سازمان را در ارتباط با مشتریان مورد سنجش قرارداد نظر سنجی مشتریان می باشد.

در این قسمت شما می توانید برای گروه های محتلف خدمات سئوال های مختلفی تعریف نمایید و برای هر کدام وزن تعریف نموده و براساس آن سازمان خود را نیز مورد سنجش قرارداده و فرآیند های سازمان را اصلاح نمود.

با استفاده از نرم افزار امگا شما می توانید تمامی مشتریان سازمان را نظر سنجی نمایید ، با درصد و وزن های سئوالات سطح رضایت مشتریان را نسبت به شرکت بسنجید و سازمان خود را ارتقاء دهید .

نرم افزار مرکز تماس

ثبت اطلاعات تماس گیرنده ها با سازمان و شرکت از طریق تلفن ، سایت ، حضوری و.

نرم افزار سرویس خدمات داخلی

ثبت سرویس خدمات مشتریان از قبیل نصب ، آموزش و تعمیر و ارجاع به تکنیسن.

نرم افزار سرویس خدمات نمایندگان

ثبت سرویس خدمات مشتریان از قبیل نصب ، آموزش و تعمیر و ارجاع به نمایندگان.

نرم افزار نظر سنجی

ثبت نظرات مشتریان در مورد سرویس های خدمات انجام شده و گزارش از آن.

نرم افزار پیام کوتاه

ارسال پیام کوتاه به مشتریان ، ارسال وضعیت سرویس ، وضعیت سریال ، تغییرات سرویس و...

پورتال وب خدمات نمایندگان

سرویس دهی به نمایندگان خدمات از طریق وب و ردیابی کارهای نمایندگان خدمات...

پورتال وب سفارشات نمایندگان

سفارش گذاری نمایندگان برای انبار و سرویس مشتریان و پیگیری سفارش از طریق پورتال.

پورتال وب مشتریان

درخواست سرویس ، ثبت شکایت و پیگیری سرویس ها و شکایات از طریق پورتال.

پورتال وب افراد

ایجاد پورتال برای افراد و نمایش اطلاعات محصولات به افراد.